Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаденко, Ірина-
dc.date.accessioned2024-12-10T14:01:19Z-
dc.date.available2024-12-10T14:01:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3993-
dc.descriptionКаденко І. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом мотиваційно-рефлексивного компонента / Ірина Валеріївна Каденко // Проблеми та перспективи розвитку природничої освіти : зб. наук. праць ІV Всеукр. наук.-практ. конф. м. Переяслав, 17-18 квітня 2024р. – Переяслав (Київ. обл.) : Домбровська Я. М., 2024. – С. 113-117en_US
dc.description.abstractПроведений аналіз феноменології поняття «професійна компетентність» доводить різні його тлумачення, пов’язані, перш за все, з особливостями діяльності фахівців: як комплексу знань, умінь, властивостей і особистісних якостей; як сукупності професійних властивостей; як особистісної характеристики, особистісного новоутворення; як ступеня сформованості суспільно-практичного досвіду суб’єкта; як професійної самоосвіти; як здатності до виконання діяльності; як реалізації потреб фахівця; як психічного стану особистості; як готовності особистості до здійснення професійної діяльності тощо.en_US
dc.subjectкомпетенції, компетентність, учитель біології, мотиваціяen_US
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом мотиваційно-рефлексивного компонентаen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Kadenko_tz_6_pdf.pdf87.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.