Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3993
Назва: | Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом мотиваційно-рефлексивного компонента |
Автори: | Каденко, Ірина |
Ключові слова: | компетенції, компетентність, учитель біології, мотивація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Проведений аналіз феноменології поняття «професійна компетентність» доводить різні його тлумачення, пов’язані, перш за все, з особливостями діяльності фахівців: як комплексу знань, умінь, властивостей і особистісних якостей; як сукупності професійних властивостей; як особистісної характеристики, особистісного новоутворення; як ступеня сформованості суспільно-практичного досвіду суб’єкта; як професійної самоосвіти; як здатності до виконання діяльності; як реалізації потреб фахівця; як психічного стану особистості; як готовності особистості до здійснення професійної діяльності тощо. |
Опис: | Каденко І. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом мотиваційно-рефлексивного компонента / Ірина Валеріївна Каденко // Проблеми та перспективи розвитку природничої освіти : зб. наук. праць ІV Всеукр. наук.-практ. конф. м. Переяслав, 17-18 квітня 2024р. – Переяслав (Київ. обл.) : Домбровська Я. М., 2024. – С. 113-117 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3993 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+Kadenko_tz_6_pdf.pdf | 87.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.