Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3986
Назва: | Розвиток музичної пам’яті в майбутніх учителів музики під час вивчення фортепіанних творів |
Автори: | Дорош, Тетяна Татарко, І. |
Ключові слова: | музична пам’ять, досвід, асоціації, фортепіанні твори musical memory, experience, associations, piano pieces |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – розкрити дефініцію поняття пам’ять, завдяки якій існує особистість, її відносини, звички, надії, бажання, прагнення. Під час вивчення фортепіанних творів акцентується увага на запам’ятовуванні, збереженні та відтворенні. Для покращення музичної пам’яті застосовуються художньо-образні асоціації з іншими видами мистецтв, як от живописом, поезією. Оскільки асоціації допомагають краще сприймати, запам’ятовувати, уявляти, фантазувати, уникати неточності |
Опис: | Дорош Т. Розвиток музичної пам’яті в майбутніх учителів музики під час вивчення фортепіанних творів / Т. Дорош, І. Татарко // Innovations in Scientific Research: World Experience and Realities : XVΙΙΙ International scientific and practical conference (Riga, Latvia, April 10-12, 2024). – Riga : International Scientific Unity, 2024. – С. 145−150. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3986 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1. Дорош, Татарко, 2024.pdf | 768.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.