Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3985
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорош, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Лисенко, Д. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T12:52:45Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T12:52:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3985 | - |
dc.description | Дорош Т. Розвиток технічних навичок здобувачів музичного мистецтва в освітньому процесі / Т. Л. Дорош, Д. Лисенко // Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків,17 травня 2024 року) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради [Електронне видання]. – Харків : ХГПА, 2024. – С. 226–232. | en_US |
dc.description.abstract | Мета статті – розкрити роль і значення технічних навичок здобувачів музичного мистецтва в освітньому процесі, що суттєво впливають на їхній професійний розвиток. Здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 025 «Музичне мистецтво» наводить приклади технічного матеріалу – етюди, що опрацьовуються на занятті з освітнього компоненту «Методика викладання фахових дисциплін (фортепіано)». Серед них – етюди для молодших, середніх та старших класів закладів спеціалізованої мистецької освіти | en_US |
dc.subject | технічні навички, етюди, учні, музичні твори | en_US |
dc.subject | technical skills, piano pieces, students, piece of music | en_US |
dc.title | Розвиток технічних навичок здобувачів музичного мистецтва в освітньому процесі | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2, Стаття. Дорош. Лисенко, 2024.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.