Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3984
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Русанова, Р. С. | - |
dc.contributor.author | Упатова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T08:47:23Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T08:47:23Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3984 | - |
dc.description | Русанова Р. С. Вивчення розділу «Біологія людини» засобами дистанційних ресурсів / Р. С. Русанова, І. П. Упатова // Запровадження інноваційних освітніх практик як засіб підвищення якості національної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 29 листопада 2022 р.) / Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради [Електронне видання]. – Харків : ХГПА, 2022. – С. 359–360. | en_US |
dc.description.abstract | Метою дослідження є аналіз особливостей дистанційних ресурсів, які використовуються під час вивчення розділу «Біологія людини» в закладах загальної середньої освіти. У роботі проаналізовано особливості рішень для системи дистанційного навчання різних навчальних предметів, відмінних за технічними можливостями, наявністю і рівнем складності різних функціональних компонентів. У контексті заявленої проблеми зроблено висновок, що в період дистанційного навчання дитина має пройти шлях від отримання інформації до її розуміння, вивчення, можливо, відтворення, для використання у подальшій роботі. Дистанційне навчання цілком може і має зайняти своє місце в системі освіти, тому що, за грамотної організації, воно забезпечує якісні знання, навички, уміння, що відповідають вимогам сучасного суспільства | en_US |
dc.subject | біологія, біологія людини, заклади середньої освіти | en_US |
dc.title | Вивчення розділу «Біологія людини» засобами дистанційних ресурсів | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Upatova_tz5.pdf | 5.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.