Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3984
Назва: | Вивчення розділу «Біологія людини» засобами дистанційних ресурсів |
Автори: | Русанова, Р. С. Упатова, Ірина |
Ключові слова: | біологія, біологія людини, заклади середньої освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є аналіз особливостей дистанційних ресурсів, які використовуються під час вивчення розділу «Біологія людини» в закладах загальної середньої освіти. У роботі проаналізовано особливості рішень для системи дистанційного навчання різних навчальних предметів, відмінних за технічними можливостями, наявністю і рівнем складності різних функціональних компонентів. У контексті заявленої проблеми зроблено висновок, що в період дистанційного навчання дитина має пройти шлях від отримання інформації до її розуміння, вивчення, можливо, відтворення, для використання у подальшій роботі. Дистанційне навчання цілком може і має зайняти своє місце в системі освіти, тому що, за грамотної організації, воно забезпечує якісні знання, навички, уміння, що відповідають вимогам сучасного суспільства |
Опис: | Русанова Р. С. Вивчення розділу «Біологія людини» засобами дистанційних ресурсів / Р. С. Русанова, І. П. Упатова // Запровадження інноваційних освітніх практик як засіб підвищення якості національної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 29 листопада 2022 р.) / Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради [Електронне видання]. – Харків : ХГПА, 2022. – С. 359–360. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3984 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Upatova_tz5.pdf | 5.42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.