Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3983
Назва: | Квазіпрофесійна дидактико-методична підготовка майбутніх учителів |
Автори: | Упатова, Ірина |
Ключові слова: | квазіпрофесійна підготовка, методичний досвід, педагогічна рефлексія, фахова самореалізація майбутнього вчителя quasi-professional training, methodological experience, pedagogical reflection, professional self-realization of the future teacher |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Суть квазіпрофесійної дидактико-методичної підготовки майбутніх учителів полягає в реалізації елементів фахової діяльності, а саме: формування в них методичного досвіду, вдосконалення методичної майстерності під час самоосвіти, розвитку методичної активності, здійснення педагогічної рефлексії, реалізації професійної творчості, що відбувається під час аудиторної та позааудиторної роботи. Крім того, квазіпрофесійна дидактико-методична діяльність здобувачів вищої освіти є однією з умов формування основ професійного самовдосконалення та самореалізації майбутнього вчителя |
Опис: | Упатова І. П. Квазіпрофесійна дидактико-методична підготовка майбутніх учителів / І. П. Упатова // Фахова передвища освіта. – Київ : Науково-методичнй центр, 2022. – № 4. – С. 29–31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3983 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фахова передвища освіта 4,2022 (1).pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.