Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦехмістро, Ольга-
dc.contributor.authorМальцева, Олена-
dc.date.accessioned2024-11-27T08:42:17Z-
dc.date.available2024-11-27T08:42:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3976-
dc.descriptionЦехмістро О. В. Комплексність підходів у подоланні заїкання у дітей молодшого шкільного віку / О. В. Цехмістро, О. Г. Мальцева // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2022. – № 53. – Т. 2. – С. 63 66.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню засобів подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку на уроках художньо-естетичного циклу. Раннє розпізнавання можливих відхилень у мовленні дитини надаватиме можливість запобігти їм за допомогою педагогічно-логопедичних прийомів. Доведено, що кваліфікація майбутнього вчителя музичного мистецтва передбачає набуття комплексу теоретичного та практичного досвіду. У статті виокремлено ключові підходи в реалізації державних стандартів, що в поєднанні з упровадженням в освітньо-виховний процес комплексності в навчанні надає можливість: розширити асоціативні уявлення здобувачів середньої освіти; збагатити їх суб’єктивне світосприйняття. Ці завдання можуть вирішуватися на рівнях від міжпредметного зв’язку до об’єднаних уроків. Змістом даних уроків можуть бути такі мистецтва як: музичне, образотворче, хореографічне, театральне та екранне. Взаємозв’язок між ними здійснюється завдяки об’єднанню уроків і тем. Відзначено, що для здійснення ефективної нормалізації порушень мовлення у дітей потрібно: враховувати їх індивідуальні та вікові особливості; створювати мотивацію до подолання мовленнєвих розладів, адекватну віковим і психофізіологічним особливостям дитини; налагоджувати колективні стосунки з логопедом, психологом, учителями, батьками для оптимального найефективнішого шляху корекції заїкання. Проаналізовано основні завдання та принципи щодо організації уроків та доведено, що комплексний підхід у подоланні заїкання є засобом застосування всебічного впливу для корекції та розвитку особистості дитини із заїканням. У статті обґрунтовано декілька основних форм і методів подолання заїкання у дітей і підкреслена необхідність акцентування уваги дитини на її успіхах, створенні «ситуації успіху». Проблема заїкання має широкий резонанс у сучасній корекційній педагогіці, соціалізація та комунікація стали одними з важливіших аспектів життя особистості. Подолання і запобігання мовленнєвих порушень сприятимуть всебічному розвитку особистості дитини, усуваючи перешкоди для реалізації її суспільної спрямованості.en_US
dc.subjectучитель музичного мистецтва, заїкання, міжпредметний зв’язок, комплексність навчання, корекційна педагогікаen_US
dc.subjectmusical art teacher, stuttering, intersubject connections, comprehensive training, correctional pedagogy.en_US
dc.titleКомплексність підходів у подоланні заїкання у дітей молодшого шкільного вікуen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Cтаття Одеса 2022.pdf158.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.