Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3976
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цехмістро, Ольга | - |
dc.contributor.author | Мальцева, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T08:42:17Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T08:42:17Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3976 | - |
dc.description | Цехмістро О. В. Комплексність підходів у подоланні заїкання у дітей молодшого шкільного віку / О. В. Цехмістро, О. Г. Мальцева // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2022. – № 53. – Т. 2. – С. 63 66. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню засобів подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку на уроках художньо-естетичного циклу. Раннє розпізнавання можливих відхилень у мовленні дитини надаватиме можливість запобігти їм за допомогою педагогічно-логопедичних прийомів. Доведено, що кваліфікація майбутнього вчителя музичного мистецтва передбачає набуття комплексу теоретичного та практичного досвіду. У статті виокремлено ключові підходи в реалізації державних стандартів, що в поєднанні з упровадженням в освітньо-виховний процес комплексності в навчанні надає можливість: розширити асоціативні уявлення здобувачів середньої освіти; збагатити їх суб’єктивне світосприйняття. Ці завдання можуть вирішуватися на рівнях від міжпредметного зв’язку до об’єднаних уроків. Змістом даних уроків можуть бути такі мистецтва як: музичне, образотворче, хореографічне, театральне та екранне. Взаємозв’язок між ними здійснюється завдяки об’єднанню уроків і тем. Відзначено, що для здійснення ефективної нормалізації порушень мовлення у дітей потрібно: враховувати їх індивідуальні та вікові особливості; створювати мотивацію до подолання мовленнєвих розладів, адекватну віковим і психофізіологічним особливостям дитини; налагоджувати колективні стосунки з логопедом, психологом, учителями, батьками для оптимального найефективнішого шляху корекції заїкання. Проаналізовано основні завдання та принципи щодо організації уроків та доведено, що комплексний підхід у подоланні заїкання є засобом застосування всебічного впливу для корекції та розвитку особистості дитини із заїканням. У статті обґрунтовано декілька основних форм і методів подолання заїкання у дітей і підкреслена необхідність акцентування уваги дитини на її успіхах, створенні «ситуації успіху». Проблема заїкання має широкий резонанс у сучасній корекційній педагогіці, соціалізація та комунікація стали одними з важливіших аспектів життя особистості. Подолання і запобігання мовленнєвих порушень сприятимуть всебічному розвитку особистості дитини, усуваючи перешкоди для реалізації її суспільної спрямованості. | en_US |
dc.subject | учитель музичного мистецтва, заїкання, міжпредметний зв’язок, комплексність навчання, корекційна педагогіка | en_US |
dc.subject | musical art teacher, stuttering, intersubject connections, comprehensive training, correctional pedagogy. | en_US |
dc.title | Комплексність підходів у подоланні заїкання у дітей молодшого шкільного віку | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+Cтаття Одеса 2022.pdf | 158.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.