Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/397
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
Authors: Кондрацька, Лариса
Колесниченко, А.
Keywords: інклюзивної освіти, майбутній учитель початкової школи, інклюзивна компетентність, професійно-педагогічна підготовка
inclusive education, future elementary school teacher, inclusive competence, vocational training
инклюзивного образования, будущий учитель начальной школы, инклюзивное компетентность, профессионально-педагогическая подготовка
Issue Date: 2019
Abstract: Актуальність роботи зумовлена необхідністю удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі та формування у них професійної компетентності у сфері забезпечення інклюзивної форми навчання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. У роботі схарактеризовано змістовий аспект поняття «інклюзивна освіта» та проаналізовано підходи до його визначення в науково-педагогічній літературі.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/397
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondr_tz 4.pdf279.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.