Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/397
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ |
Authors: | Кондрацька, Лариса Колесниченко, А. |
Keywords: | інклюзивної освіти, майбутній учитель початкової школи, інклюзивна компетентність, професійно-педагогічна підготовка inclusive education, future elementary school teacher, inclusive competence, vocational training инклюзивного образования, будущий учитель начальной школы, инклюзивное компетентность, профессионально-педагогическая подготовка |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Актуальність роботи зумовлена необхідністю удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі та формування у них професійної компетентності у сфері забезпечення інклюзивної форми навчання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. У роботі схарактеризовано змістовий аспект поняття «інклюзивна освіта» та проаналізовано підходи до його визначення в науково-педагогічній літературі. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/397 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kondr_tz 4.pdf | 279.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.