Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3952
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Башевська, Марина | - |
dc.contributor.author | Зубаха, Римма | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T12:36:54Z | - |
dc.date.available | 2024-11-21T12:36:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3952 | - |
dc.description | Башевська М. Л. Музично-образна інтерпретація хорових творів як засіб формування творчої активності студентів / М. Л. Башевська. Р. О. Зубаха // Modern research in science and education : The 8th International scientific and practical conference (Chicago, USA April 4-6, 2024). – Chicago, 2024. – P. 228–231 | en_US |
dc.description.abstract | У роботі розкрито роль у здійсненні професійно-педагогічної спрямованості викладання спеціальних дисциплін у галузі мистецької освіти відводиться проблемі формування навичок музично-образної інтерпретації як одного із засобів розвитку творчої активності студентів, поглиблення їх виконавської майстерності. Вміння оперувати набутими знаннями та навичками, творчо інтерпретувати їх на заняттях, образно мислити - основні якості, необхідні у виконавській діяльності сучасного вчителя музичного мистецтва. 160 Формування навичок музично-образної інтерпретації - це складний психологічний процес, а в педагогічному аспекті він ще й потребує застосування ефективних методів для виникнення уявлень, почуттів у студентів при вивченні хорового твору. | en_US |
dc.subject | диригування, освітній процес, інформація | en_US |
dc.title | Музично-образна інтерпретація хорових творів як засіб формування творчої активності студентів | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pdf(16).pdf | 64.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.