Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3952
Назва: Музично-образна інтерпретація хорових творів як засіб формування творчої активності студентів
Автори: Башевська, Марина
Зубаха, Римма
Ключові слова: диригування, освітній процес, інформація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито роль у здійсненні професійно-педагогічної спрямованості викладання спеціальних дисциплін у галузі мистецької освіти відводиться проблемі формування навичок музично-образної інтерпретації як одного із засобів розвитку творчої активності студентів, поглиблення їх виконавської майстерності. Вміння оперувати набутими знаннями та навичками, творчо інтерпретувати їх на заняттях, образно мислити - основні якості, необхідні у виконавській діяльності сучасного вчителя музичного мистецтва. 160 Формування навичок музично-образної інтерпретації - це складний психологічний процес, а в педагогічному аспекті він ще й потребує застосування ефективних методів для виникнення уявлень, почуттів у студентів при вивченні хорового твору.
Опис: Башевська М. Л. Музично-образна інтерпретація хорових творів як засіб формування творчої активності студентів / М. Л. Башевська. Р. О. Зубаха // Modern research in science and education : The 8th International scientific and practical conference (Chicago, USA April 4-6, 2024). – Chicago, 2024. – P. 228–231
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3952
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf(16).pdf64.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.