Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБашевська, Марина-
dc.contributor.authorКолеснікова, Марина-
dc.date.accessioned2024-11-21T12:24:24Z-
dc.date.available2024-11-21T12:24:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3951-
dc.descriptionБашевська М. Л. Розвиток творчого мислення студентів на індивідуальних заняттях з хорового диригування / М. Л. Башеська, М. Л. Колеснікова // Innovations and prospects in modern science : Proceedings of the 4th International scientific and practical conference (Stockholm, Sweden 10-12.04.2023). – Stockholm, 2023. – P. 234–238.en_US
dc.description.abstractУ роботі розкрита проблема діяльності викладача диригування, яка полягає не тільки в тому, щоб дати знання техніки диригування. Важливіше допомогти студентові стати фахівцем, що вміє спілкуватися з дитячим хоровим колективом за допомогою жесту і міміки, особистістю, що вміє думати, фантазувати, діяти. Однією з умов, що сприяє розвиткові творчого мислення студентів на заняттях з диригування, є розв’язання творчих задач. Творчі задачі визначаються музичним матеріалом різноманітного змісту і різного ступеню труднощів. Крім традиційного шляху роботи над твором: аналізу, програвання (уявного або на інструменті), обговорення художніх особливостей твору, можна застосувати і засоби техніки диригуванняen_US
dc.subjectстуденти, диригування, інформаціяen_US
dc.titleРозвиток творчого мислення студентів на індивідуальних заняттях з хорового диригуванняen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf(15).pdf73.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.