Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиниця, Сергій-
dc.contributor.authorАрканова, Анастасія-
dc.contributor.authorСиниця, Тетяна-
dc.contributor.authorШестерова, Людмила-
dc.contributor.authorДанисько, Оксана-
dc.date.accessioned2024-11-18T13:02:51Z-
dc.date.available2024-11-18T13:02:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3924-
dc.descriptionМузично ритмічне виховання школярів молодшого шкільного віку засобами черліденгу / С. Синиця, А. Арканова, Т. Синиця, Л. Шестерова, О. Данисько // Педагогічні науки. – 2023. – № 81. – С. 8-13en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему низької рухової активності школярів. Виокремлено черліденг як популярний вид рухової активності, який включено до шкільної програми фізичної культури. Запропоновано використання музичних ігор, які покликані вдосконалити та закріпити необхідні уміння і навички музичної грамоти. Введено, окрім гри «Танець м’ячів» також розроблену нами гру «Chеer play». Підтверджено більш значні показники рівня рухової активності та відчуття ритму в учнів, яким проводилася гра «Chеer play». Розроблено, впроваджено та підтверджено ефективність хореографічного тренажеру «Cheer simulator», який являє собою зорову та слухову візуалізацію виконання базових позицій чер-рук та ніг у комбінації під музичний супровід.en_US
dc.subjectчерліденг, школярі, рухова активність, музично-рухова граen_US
dc.subjectcheerleading, schoolchildren, motor activity, musical-motor gameen_US
dc.titleМузично ритмічне виховання школярів молодшого шкільного віку засобами черліденгуen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattya 2.pdf408.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.