Формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах реабілітаційних центрів.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації репрезентовано теоретичне та практичне узагальнення
і розв’язання актуально затребуваної наукової проблеми формування соціальної
компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах
реабілітаційних центрів. Важливість теми обумовлена гострим переосмисленням
соціальних орієнтирів у проблемі формування соціальної компетентності дітей
з множинними вадами розвитку, як такої, що істотно впливає
на їх функціонування, соціальну придатність в умовах сучасного соціального
середовища. Соціальна компетентність є ключовою передумовою розвитку дітей
з важкими нозологіями, що дозволяє їм якісно та безпечно інтегрувати соціальні,
когнітивні, емоційні навички, взаємодіяти з іншими, спілкуватися, розуміти
соціальні сигнали, функціонувати в межах відкритого соціального ландшафту.
Актуальність проблеми висвітлено в чинних нормативно-правових документах,
що регламентують діяльність реабілітаційних установ, регулюють питання прав,
свободи, захисту, розвитку та нагальних потреб дітей з інвалідністю. The thesis presents a theoretical and practical generalization and solution to the
urgently demanded scientific problem of forming the social competence of children
with complex developmental disorders in rehabilitation centers. The importance of the
topic is due to an acute rethinking of social guidelines in the problem of forming the
social competence of children with multiple developmental disabilities, as such, which
significantly affects their functioning and social suitability in the modern social
environment. Social competence is a key prerequisite for the development of children
with severe nosology’s, allowing them to integrate social, cognitive, emotional skills,
interact with others, communicate, understand social cues, and function within an open
social landscape in a safe and effective manner. The relevance of the problem
is highlighted in the current regulatory and legal documents governing the activities
of rehabilitation institutions, regulating the rights, freedom, protection, development
and urgent needs of children with disabilities.
Опис
Суменко Т.Ю. Формування соціальної компетентності дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах реабілітаційних центрів : дис. ... д-ра філософії : 231 Соціальна робота / Т. Ю. Суменко ; Комунальний
заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. - Харків, 2024. 331 с.
Ключові слова
діти зі складними порушеннями розвитку, складні порушення розвитку, соціальна компетентність, реабілітаційний центр, корекційно-розвиткова робота, інклюзивна компетентність, children with complex developmental disorders, social competence, rehabilitation centre, correctional and developmental work, inclusive competence
