Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3919
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жога, Руслан | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-18T12:22:37Z | - |
dc.date.available | 2024-11-18T12:22:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3919 | - |
dc.description | Жога Р. А. Специфіка вхідної діагностики загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Р. А. Жога // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доповідей наук-пед. працівників, науковців та аспірантів LVI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 15-19 трав. 2023 р.) / Укр. інж.-пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2023. – С. 17–19. | en_US |
dc.description.abstract | Тези присвячені проблемі вхідної діагностики рівня музичних здібностей та загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Відмічено, що на даному етапі відсутні об'єктивний та стандартизований інструментарій для вимірювання музичних здібностей дорослих Зазначено, що більшість існуючих діагностичних методик спрямовані на вивчення музичних здібностей у дітей. В процесі вирішення проблеми до уваги взято дослідження іноземних науковців. Запропоновано комплекс завдань для визначення рівня музичних здібностей, який ґрунтується на перцептивній чутливості до темпу, тону, тембру, ритму, висоти звуку та мелодії. | en_US |
dc.subject | діагностика музичних здібностей, рівень музичної підготовки, музично-педагогічна освіта | en_US |
dc.title | Специфіка вхідної діагностики загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Специфіка вхідної діагностики загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва _Жога Р.А..pdf | 763.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.