Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3918
Назва: | Структурні компоненти персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти |
Автори: | Жога, Руслан |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителів музичного мистецтва, персональне освітнє середовище |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | В тезах розглядається проблема створення персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які не мають початкової музичної освіти. Відмічено, що освітнє середовище становить єдність просторово-предметних і соціальних компонентів, які тісно пов'язані між собою та взаємозумовлені. Визначено, що ключову роль у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти відіграють мотиваційний, творчо-креативний та музично-технологічний компоненти освітнього середовища. |
Опис: | Жога Р. А. Структурні компоненти персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти / Р. А. Жога // Глухівські читання – 2022. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук : зб. матеріалів ХІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Глухів 7-8 грудня 2022 р.). – Глухів, 2022. – С. 179–182. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3918 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структурні компоненти персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва без початкової музи.pdf | 981.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.