Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3916
Назва: Особливості адаптації майбутніх вчителів музичного мистецтва без початкового музичного досвіду в середовищі закладу вищої освіти
Автори: Жога, Руслан
Ключові слова: адаптація, адаптивні процеси, освітнє середовище, музично-педагогічна освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В тезах розглядається питання адаптації майбутніх вчителів музичного мистецтва без початкового музичного досвіду в середовищі закладу вищої освіти. Відмічено, що нове соціальне середовище ускладнює процес адаптації та органічне включення в освітній процес здобувачів освіти. Зазначено, що особливе ускладнення викликає відсутність у вступників початкового музичного досвіду. Акцентовано на необхідності створення середовищних умов відповідно до адаптивних проблем вступників на музичні факультети педагогічних закладів вищої освіти без початкового музичного досвіду.
Опис: Жога Р. А. Особливості адаптації майбутніх вчителів музичного мистецтва без початкового музичного досвіду в середовищі закладу вищої освіти / Р. А. Жога // Адаптивні процеси в освіті : зб. матеріалів тез доповідей 3-ої Міжнар. наук. літньої онлайн-школи (Київ-Харків 05.07.2022 року). – Київ ; Харків, 2022. – Вип. 2(5). – С. 47–49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3916
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.