Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖога, Руслан-
dc.date.accessioned2024-11-18T09:53:17Z-
dc.date.available2024-11-18T09:53:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3909-
dc.descriptionЖога Р. А. Педагогічна імпровізація як інноваційний напрям розвитку сучасної освіти / Р. А. Жога // Збірник тез доповідей науково-педагогічних працівників та аспірантів LV конференції Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 16-17 травня 2022 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2022. – С. 43–44.en_US
dc.description.abstractУ тезах розглядається такий феномен педагогічної діяльності, як імпровізація. Зазначено, що імпровізація визначається як особливий вид творчості, яка відбувається без попередньої підготовки, безпосередньо під час виконання. Встановлено, що поштовхом для здійснення педагогічної імпровізації є неусвідомлений аналіз конкретної освітньої ситуації, що лежить в основі механізму інтуїціїen_US
dc.subjectімпровізація, педагогічна імпровізація, інтуїція, освітній процесen_US
dc.titleПедагогічна імпровізація як інноваційний напрям розвитку сучасної освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.