Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3904
Назва: Виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики.
Автори: Пивоваренко, Марина
Ключові слова: морально-естетичні якості, виховання морально-естетичних якостей, музично-ритмічна гімнастика, музика, рух, ритм, діти старшого дошкільного віку
moral and aesthetic qualities, moral and aesthetic qualities training, musical eurhythmics, music, movement, rhythm, senior preschool children.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики. Провідною проблемою розвитку сучасного суспільства є виховання цілісної, свідомої, самодостатньої, високоморальної, висококультурної й духовної особистості. Тому проблема виховання морально-естетичних якостей, починаючи з дошкільного дитинства, є першочерговою й потребує цілеспрямованого вирішення. Адже дошкільний вік є сензитивним періодом для засвоєння норм моралі й соціальних способів поведінки. У Вступі обґрунтовано актуальність обраної теми, сформульовано об’єкт, предмет, мету, завдання дослідження; окреслено використані методи дослідження, розкрито зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами, наукову новизну, теоретичне й практичне значення роботи; визначено перспективи використання результатів дослідження; наведено відомості про апробацію та впровадження отриманих результатів. The issue of moral and aesthetic qualities training of senior preschool children by means of musical eurhythmics has been studied in the thesis. The leading problem of the development of modern society is the education of a holistic, conscious, self-sufficient, high moral, high cultured and spiritual individual. Therefore, the problem of educating moral and aesthetic qualities, starting from preschool age, is urgent and it requires the targeted solution. After all, the preschool age is a sensitive period for the assimilation of morality and social behavior. In the Introduction the urgency of the chosen theme is grounded; the object, subject, aim, study methods are formulated; the connection of the work with the scientific programs, curricula, themes, scientific novelty, theoretic and practical importance of the work are shown; the prospect of the study results using is determined; the information on testing and application of the received results is presented.
Опис: Пивоваренко М. С. Виховання морально-естетичних якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічної гімнастики : дис. ... д-ра філософії : 011 Освітні, педагогічні науки / М. С. Пивоваренко ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. - Харків, 2021. - 288 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3904
Розташовується у зібраннях:Спеціалізована вчена рада спец. 011 Освітні, педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація_Пивоваренко.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.