Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Валентина | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-18T09:18:26Z | - |
dc.date.available | 2024-11-18T09:18:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3903 | - |
dc.description | Литвин В. А. Виховання у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії з сім’єю молодшого школяра : дис. ... д-ра філософії : 011 – Освітні, педагогічні науки / В. А. Литвин ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2021. - 277 с. | en_US |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему виховання у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії з сім‟єю молодшого школяра. На підставі огляду психолого-педагогічної наукової літератури та аналізу проблеми взаємодії школи та сім‟ї у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях визначено, що взаємодія вчителя й батьків важлива на всіх етапах навчання дитини, однак особливого значення вона набуває в початковій школі. З‟ясовано, що проблема взаємодії школи та сім‟ї завжди привертала увагу дослідників та є актуальною для наукового дискурсу сьогодні. Доведено, що взаємодія школи та сім‟ї ґрунтується на гуманістичній спрямованості сучасного виховання як цілісного процесу. В основі такої взаємодії має бути повага та довіра, взаємодопомога, взаємопідтримка і взаєморозуміння всіх учасників виховного процесу. Апріорі зрозуміло, що необхідність взаємодії учителів із сім‟єю молодшого школяра потребує внесення змін до процесу теоретичної, методичної та практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи відповідно до сучасних запитів суспільства, зокрема стосовно виховання відповідального ставлення до взаємодії з сім‟єю молодшого школяра. The thesis deals with studying the issue of training a responsible attitude of future primary school teachers to interaction with families of primary school students. After analysing psychological-pedagogical works and the issue of school- family interaction in domestic and foreign research, it is determined that teacher- parent interactions are crucial at all stages of a child's education, but they are especially important in primary school. The issue of school-family interaction has always been in research focus and is relevant to scientific discourse today. It is proved that the interaction between school and family is based on the humanistic orientation of modern education as a holistic process. The basis of such interaction should be respect and trust, mutual assistance, mutual support and mutual understanding of all participants in the educational process. The need for teachers to interact with primary school student families requires changes in the process of theoretical, methodological and practical training of future primary school teachers in accordance with modern societal demands, in particular training a responsible attitude to interaction with families of primary school students. | en_US |
dc.subject | виховання, виховання майбутніх учителів початкової школи, відповідальність, відповідальне ставлення, взаємодія, взаємодія учителя початкової школи з сім‟єю молодшого школяра, структурно-логічна модель системи. | en_US |
dc.subject | education, training future primary school teachers, responsibility, responsible attitude, interaction, interaction of primary school teachers with families of primary school students, structural-logical model of the system. | en_US |
dc.title | Виховання у майбутніх учителів початкової школи відповідального ставлення до взаємодії з сім’єю молодшого школяра. | en_US |
Appears in Collections: | Спеціалізована вчена рада спец. 011 Освітні, педагогічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дисертація_Литвин.pdf | 3.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.