Виховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практики.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертаційну роботу присвячено проблемі виховання комунікативної
толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної
практики.
Актуальність дослідження. У сучасних соціокультурних умовах
функціонування суспільства, що нині потерпає від надмірної конфліктності
та всезагальної дегуманізації, особливого значення набуває толерантна
комунікативна поведінка особистості. Зростання соціальної ролі особистості,
динамізм соціально-економічних і соціокультурних процесів, їхня інтеграція
та глобалізація вказують на важливість виховання у сучасних педагогів,
зокрема вихователів дітей дошкільного віку, комунікативної толерантності.
У цих умовах потребує концептуального переосмислення зміст фахової
підготовки здобувачів педагогічного закладу освіти. The thesis is devoted to the problem of educating of communicative tolerance
of future pre-school specialists in the process of pedagogical practice.
Thesis relevance. Modern socio-cultural conditions of the society functioning
suffers from excessive conflict and general dehumanization nowadays, so particular
importance is in the individual’s tolerant communicative behavior. The growth
of the individual’s social role, the dynamism of socio-economic and socio-cultural
processes, their integration and globalization indicate the importance upbringing
of communicative tolerance to modern teachers, educators of preschool children.
The content of pedagogical educational institution applicants’ professional training
needs to be conceptually reconsidered in these conditions.
Опис
Єфименко Л. М. Виховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практики : дис. ... д-ра філософії : 011 – Освітні, педагогічні науки /Л. М. Єфименко ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради . -
Харків, 2021. - 278
Ключові слова
виховання, комунікативна толерантність, здобувачі освіти, майбутні фахівці дошкільної освіти, освітній процес, педагогічна практика, заклад дошкільної освіти, організаційно-методична модель системи виховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практики, education, communicative tolerance, students, future pre-school specialists, educational process, pedagogical practice, pre-school institution, organizational and methodological model of the system of education 22 of communicative tolerance of future pre-school specialists in the process of pedagogical practice.
