Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфименко, Людмила-
dc.date.accessioned2024-11-18T08:56:16Z-
dc.date.available2024-11-18T08:56:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3898-
dc.descriptionЄфименко Л. М. Виховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практики : дис. ... д-ра філософії : 011 – Освітні, педагогічні науки /Л. М. Єфименко ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради . - Харків, 2021. - 278en_US
dc.description.abstractДисертаційну роботу присвячено проблемі виховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практики. Актуальність дослідження. У сучасних соціокультурних умовах функціонування суспільства, що нині потерпає від надмірної конфліктності та всезагальної дегуманізації, особливого значення набуває толерантна комунікативна поведінка особистості. Зростання соціальної ролі особистості, динамізм соціально-економічних і соціокультурних процесів, їхня інтеграція та глобалізація вказують на важливість виховання у сучасних педагогів, зокрема вихователів дітей дошкільного віку, комунікативної толерантності. У цих умовах потребує концептуального переосмислення зміст фахової підготовки здобувачів педагогічного закладу освіти. The thesis is devoted to the problem of educating of communicative tolerance of future pre-school specialists in the process of pedagogical practice. Thesis relevance. Modern socio-cultural conditions of the society functioning suffers from excessive conflict and general dehumanization nowadays, so particular importance is in the individual’s tolerant communicative behavior. The growth of the individual’s social role, the dynamism of socio-economic and socio-cultural processes, their integration and globalization indicate the importance upbringing of communicative tolerance to modern teachers, educators of preschool children. The content of pedagogical educational institution applicants’ professional training needs to be conceptually reconsidered in these conditions.en_US
dc.subjectвиховання, комунікативна толерантність, здобувачі освіти, майбутні фахівці дошкільної освіти, освітній процес, педагогічна практика, заклад дошкільної освіти, організаційно-методична модель системи виховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практикиen_US
dc.subjecteducation, communicative tolerance, students, future pre-school specialists, educational process, pedagogical practice, pre-school institution, organizational and methodological model of the system of education 22 of communicative tolerance of future pre-school specialists in the process of pedagogical practice.en_US
dc.titleВиховання комунікативної толерантності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі педагогічної практики.en_US
Appears in Collections:Спеціалізована вчена рада спец. 011 Освітні, педагогічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diss_Yefimenko.pdf5.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.