Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3895
Назва: Творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу.
Автори: Бакуменко, Тетяна
Ключові слова: саморозвиток, творчий саморозвиток, самовдосконалення, самовиховання, культурно-освітній простір, фахівець дошкільної освіти, 7 самореалізація, етапи творчого саморозвитку, особистість, мотивація, педагогічна імпровізація, технологія, рефлексія, компоненти.
self-development, creative self-development, self-improvement, self- education, cultural and educational space, preschool educational specialists, self- realization, stages of creative self-development, personality, motivation, pedagogical improvisation, technology, reflection, components.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно- освітньому просторі педагогічного коледжу. У Вступі обґрунтовано актуальність і ступінь дослідження проблеми, сформульовано об’єкт, предмет, мету, гіпотезу, завдання, методи дослідження, розкрито наукову новизну, практичне значення роботи, наведено відомості про апробацію та впровадження отриманих результатів. В першому розділі ‒ «Теоретичні засади творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу» ‒ розкрито феномен творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, з’ясовано сутнісні характеристики дефініцій «розвиток», «саморозвиток», «творчість», «творчий саморозвиток», «культурно-освітній простір» та на основі цього визначено сутність поняття «творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти» як вид творчої діяльності суб’єк- суб’єктної орієнтації, спрямований на самопізнання в процесі професійної підготовки, самовдосконалення та творчу самореалізацію в процесі взаємодії з вихованцями та забезпечує формування позитивної Я-концепції дітей дошкільного віку. Розглянуто сутність, структурні компоненти та складові творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, проаналізовано проблему культурно-освітнього простору, визначено принципи організації та характеристики культурно-освітнього простору в педагогічному коледжі. This thesis is a theoretical and experimental research of the problem of creative self-development of future preschool specialists in the cultural and educational space of the pedagogical college. The Introduction substantiates the relevance and degree of research of the problem, formulates the object, subject, purpose, hypothesis, tasks, and research methods, reveals the scientific novelty, practical significance of the work, provides information on testing and implementation of the results. In the first section – «Theoretical principles of creative self-development of future preschool education specialists in the cultural and educational space of pedagogical college» ‒ the phenomenon of creative self-development of future preschool education specialists is revealed, the essential characteristics of definitions «development», «self- development», «creativity», «creative self-development», «cultural and educational space» and on this basis the essence of the concept of «creative self-development of future professionals» in preschool education, as a type of creative activity of subjective orientation, aimed at self-knowledge in training, self-improvement and creative self- realization in interaction with students and ensures the formation of a positive self- concept of preschool children.
Опис: Бакуменко Т. К. Творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу : дис. д-ра філософії : 011 Освітні, педагогічні науки / Т. К. Бакуменко ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. - Харків, 2021. - 284 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3895
Розташовується у зібраннях:Спеціалізована вчена рада спец. 011 Освітні, педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакуменко_Дисертація.pdf4.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.