Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКвітко, Наталія-
dc.date.accessioned2024-11-15T12:28:21Z-
dc.date.available2024-11-15T12:28:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3888-
dc.descriptionКвітко Н. М. Соціально-педагогічний супровід внутрішньопереміщених осіб у закладах вищої освіти : дис. ... д-ра філософії : 231 Соціальна робота / Н. М. Квітко ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2021. - 271 с.en_US
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему соціально-педагогічного супроводу внутрішньо переміщених осіб у закладах вищої освіти. На основі дослідження теоретичних та практичних наукових здобутків здійснено систематизацію та порівняльний аналіз основних підходів до вивчення проблем внутрішньо переміщених осіб у соціогуманітарних науках. Аналіз науково-педагогічної літератури сприяли виявленню проблем сучасного суспільства, що полягають у пошуках нового місця проживання та вирішенню питань масових порушень прав громадян України, які покинули тимчасово окуповані території та потребують соціального захисту, подоланню збройних конфліктів, соціально-педагогічної підтримки осіб, які мають статус внутрішньо переміщених. Встановлено, що в Україні функціонує система прийому біженців, діє відповідне законодавство щодо їх прав та свобод, проте система соціального захисту та соціально-педагогічної роботи з внутрішньо переміщеними особами проходить процес вдосконалення та впровадження інноваційних технологій. Доведено, що актуальним залишається оновлення законодавчої бази, сформованість механізмів її реалізації, причому в умовах зовнішньої агресії, серйозних економічних труднощів, дефіциту часу, адже вимушено переміщені особи потребують негайної допомоги. The problem of social and pedagogical support of internally displaced persons in higher education institutions is investigated in the dissertation. On the basis of research of theoretical and practical scientific achievements the systematization and the comparative analysis of the basic approaches to studying the problems of internally displaced persons in social and humanitarian sciences is carried out. The analysis of scientific and pedagogical literature helped to identify problems of modern Ukrainian society, which are in search of a new place to live, armed conflicts, mass violations of the Ukrainian citizens’ rights on the temporarily occupied territories and forms and methods of social protection, psychological impact and socio-pedagogical work of internally displaced persons are needed to be improved. It has been established that in Ukraine there is a system of refugees` reception, there is relevant legislation on their rights and freedoms, but the system of social protection and socio-pedagogical work with internally displaced persons is in the process of introducing innovative technologies. It is proved that the need to create a legal framework, the formation of mechanisms for its implementation remain relevant, and in conditions of external aggression, serious economic difficulties, lack of time, because internally displaced persons need immediate assistance.en_US
dc.subjectвнутрішньо переміщені особи, соціально-педагогічний супровід, заклади вищої освіти, складні життєві обставини, умови соціально- педагогічного супроводуen_US
dc.subjectinternally displaced persons, social and pedagogical support, institutions of higher education, difficult life circumstances, conditions of social and pedagogical support.en_US
dc.titleСоціально-педагогічний супровід внутрішньо переміщених осіб у закладах вищої освіти.en_US
Appears in Collections:Спеціалізована вчена рада спец. 231 Соціальна робота

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дисертація_Квітко (1).pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.