Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3883
Назва: | Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва |
Автори: | Жога, Руслан |
Ключові слова: | педагогічне моделювання, проєктування, проєктування персонального освітнього середовища, професійна підготовка вчителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти pedagogical modeling, design, design of personal educational environment, professional training of music teachers without primary music education. |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу різних визначень суті та змісту понять моделювання, педагогічне моделювання, виокремлено найбільш значущі підходи до їхнього трактування. В результаті вивчення наукової літератури обґрунтовано висновок, що модель освітнього середовища закладу вищої освіти є штучно створеним знаковим образом об’єкта, що відтворює взаємозв’язки між його підсистемами та має зворотні зв’язки для коригування мети. Узагальнено основні вимоги до проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти. Акцентовано на недостатності теоретико-методологічних знань щодо моделювання освітніх середовищ у музично-педагогічних закладах вищої освіти. Встановлено, що існує суперечність між рівнем вивченості моделювання структури освітнього середовища взагалі та недостатнім рівнем його вивченості у професійній підготовці вчителів музичного мистецтва зокрема. У статті відмічено, що модель освітнього середовища також є педагогічною системою, що відтворює реальну систему професійної підготовки майбутніх фахівців. Встановлено, що основними характеристиками створюваної моделі є її цілісність, цілеспрямованість, нейтральність, абстрагування від сторонніх деталей і параметрів. Запропоновано модель персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва та представлено її у вигляді трьох блоків: методологічно-цільового, змістовно-діяльнісного та діагностично-коригувального. Вказано припущення, що результатом проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва без початкової музичної підготовки є формування фахової компетентності вказаної категорії здобувачів. |
Опис: | Жога Р. А. Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва / Р. А. Жога // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ : Гельветика, 2023. – Вип. 93. – С. 48–53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3883 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва_Zhoha.pdf | 328.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.