Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖога, Руслан-
dc.date.accessioned2024-11-15T09:07:22Z-
dc.date.available2024-11-15T09:07:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3880-
dc.descriptionЖога Р. А. Адаптивні технології в музично-педагогічній освіті / Р. А. Жога // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобицький держ. пед. ун-т імені Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2021. – Вип. 42. – Т. 1. – С. 265–270.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в умовах мінливого соціокультурного та професійного середовища. Автором проведено аналіз наявних у сучасному науковому дискурсі визначень поняття «адаптивні освітні технології» та зроблено висновок про недостатність розгляду питання застосування адаптивної освіти на музичних факультетах закладів вищої педагогічної освіти. Логіку дослідження побудовано через вивчення таких понять, як адаптація, соціальна адаптація, освітні адаптивні технології. Проведено пошук способів їхнього дієвого використання в закладах вищої педагогічної освіти. У роботі акцентовано на проблемі існування вступників з різним рівнем початкової музичної підготовки музичних факультетів закладів вищої педагогічної освіти, що суттєво ускладнює процес їхньої професійної адаптації. Наведено історичні витоки та стислу характеристику сучасного стану розробленості проблеми адаптивних технологій (АТ) в освіті. Основну увагу зосереджено на питанні застосування освітніх АТ при підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва. На основі аналізу визначень науковців з’ясовано специфіку суті соціальної адаптації та адаптивних освітніх технологій на сучасному етапі. Акцентовано на існуванні адаптаційних потреб у здобувачів вищої світи на початковому етапі навчання. У роботі наголошено на важливості застосування АТ в сучасних мінливих соціокультурних умовах. Акцентовано на складності освоєння музичного мистецтва, його емоційній основі, вивченні іншої, невербальної мови спілкування. Запропоновано авторське бачення застосування освітніх АТ при підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва без початкової підготовки. Виокремлено етапи реалізації адаптивного навчання на музичних факультетах закладів вищої педагогічної освіти через конкретизацію теми «Звукоряд» дисципліни «Елементарна теорія музики». Автором наголошено на необхідності врахування індивідуальних можливостей здобувачів освіти, рівня їхнього розвитку, працездатності та аналітично-рефлексивних дій.en_US
dc.subjectадаптація, соціальна адаптація, адаптивне навчання, музичне мистецтво, підготовка вчителів музичного мистецтваen_US
dc.subjectadaptation, social adaptation, adaptive learning, music, training teachers of Musicen_US
dc.titleАдаптивні технології в музично-педагогічній освітіen_US
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.