Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТонкошкур, Микита-
dc.contributor.authorСуровов, Олексій-
dc.date.accessioned2024-11-13T13:15:54Z-
dc.date.available2024-11-13T13:15:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3870-
dc.descriptionТонкошкур М. С. Моніторинг стану фізичної підготовленості студентів закладів вищої освіти в умовах військового стану / М. С. Тонкошкур, О. А. Суровов // Вісімдесяті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки : матеріали Міжнар. мультидисциплінарної наук. інтернет-конф. (м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща, 23-24 листопада 2023 р.). – Львів : ФО-П Шпак В.Б. , 2023. – С.186–189.en_US
dc.description.abstractМоніторинг стану фізичної підготовленості студентів закладів вищої освіти в умовах воєнного стану має велике значення для оцінки готовності студентів до фізичних випробувань та забезпечення оптимального рівня здоров’я та функціональності. Для забезпечення неперервного навчального процесу під час воєнного конфлікту в Україні, вищі навчальні заклади перейшли на дистанційне навчання. Це спричинило необхідність впровадження електронного навчального середовища та сучасних інформаційних освітніх технологій, електронних платформ, додатків, комп’ютерів та гаджетів для організації навчального процесу та забезпечення комунікації між студентами та викладачами. Внаслідок початку війни, організація та зміст фізичного виховання у вищих навчальних закладах були переглянуті з урахуванням особливостей навчання в умовах конфлікту. Більшість університетів прийняла рішення збільшити самостійні фізичні заняття студентів протягом дня та тижня. Ці заходи спрямовані на зменшення дефіциту рухової активності, підвищення фізичної підготовленості, зміцнення здоров’я та зменшення ризику захворювань, сприяючи при цьому підвищенню розумової працездатності студентів. Організація самостійних фізичних занять передбачає підвищення рівня теоретичних знань з фізичної культури і спорту, фізичну підготовленість, удосконалення рухових умінь та навичок, отриманих на обов’язкових заняттях, згідно з висловлюванням Базилевич М. В контексті Довгань Н., самостійні фізичні заняття розглядаються як тренувальні заходи, спрямовані на відновлення та зміцнення здоров’я, підтримання або підвищення працездатності, розвиток рухових якостей, удосконалення фізичних здібностей і фізичне вдосконалення. Вони сприяють збільшенню рухової активності студентів, підтриманню тижневого рухового режиму та забезпеченню всебічного розвитку і рухової підготовки. Введення дистанційної форми навчання надає можливість розв’язання фізичного виховання шляхом організації індивідуальної підготовки студентів. Отже, незважаючи на велику кількість наукових досліджень, питання, пов’язані з особливостями фізичного виховання у закладах вищої освіти в умовах воєнного стану, залишаються недостатньо дослідженими.en_US
dc.subjectстан фізичної підготовленості, дистанційне навчання, фізична культураen_US
dc.subjectstate of physical fitness, distance learning, physical cultureen_US
dc.titleМоніторинг стану фізичної підготовленості студентів закладів вищої освіти в умовах військового стануen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy 1 (1).pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.