Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3869
Назва: | Особливості використання мобільного додатку і соціальної мережі Strava для самостійної роботи здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Суровов, Олексій Аксьонов, Володимир Шумило, Наталія |
Ключові слова: | мобільний додаток, дистанційне навчання, фізична культура, самостійна робота студента mobile application, distance learning, physical education, independent student work. |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Strava це мобільний додаток і сайт для відстеження фізичної активності через GPS, завдяки поєднанню функцій щоденника тренувань, GPS-трекера і соціальної мережі. Девіз сервісу: «Соціальна мережа для спортсменів!». Але в умовах дистанційного навчання на озброєння цей сервіс мають взяти як викладачі так і здобувачі вищої освіти у якості інновації в змісті підготовки фахівців. У Strava здобувач освіти може не просто записати свою активність, а й супроводити її фотографіями, відео, коментарями, а потім отримувати за цю активність статистичну інформацію про дистанцію, маршрут, час проходження, частоту серцевих скорочень, темпу, та середнього показника подолання висот у метрах. Цими даними можна ділитись та звітувати про виконання з теми: фізична підготовка спортсмена чи інше. Корисний цей додаток в рівній мірі як для вчителів, викладачів, здобувачів вищої освіти а також і для спортсменів, любителів, тренерів з різних видів спорту. У Strava є додаткові функції, в тому числі періодичні виклики, які, як правило, роблять учасники, щоб пробігти або проїхати певну відстані за певну кількість днів. Якщо виклик завершується успішно, учасник отримує відзнаку, яка може відображатися на сторінці профілю. Деякі виклики також надають можливість придбати спеціальні призи по закінченню. Strava також пропонує своїм учасникам можливість запропонувати нові функції. 589 До різних аспектів діяльності, які журналюються належать: маршрут (вигляд зверху); висота (чиста і односпрямована); швидкість (середня, найменша/найбільша); час (загальний і час руху); потужність/витрачена енергія. Багато користувачів відчувають змагальну користь від цього та покращують свої показники від одного тренування до іншого, постійно вдосконалюючи свої фізичні якості завдяки додатку Strava, особливо в умовах дистанційного навчання виконуючи самостійну роботу. Самостійна робота – важливий складних підготовки кваліфікованих фахівців, творчих особистостей, готових навчатися впродовж життя. |
Опис: | Суровов О.А. Особливості використання мобільного додатку і соціальної мережі Strava для самостійної роботи здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання / О. А. Суровов, В. В. Аксьонов, Н. О. Шумило // Розвиток фахової передвищої освіти в умовах нової реальності: проблеми та перспективи : матеріали XXIII обласної наук.-практ. конф. педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти Харківської області (Харків, 22 лютого 2024 р.). – Харків: ВСП ХКТФК НТУ «ХПІ», 2024. – С. 586–189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3869 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy 2.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.