Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3867
Назва: Специфіка вхідної діагностики загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Жога, Руслан
Ключові слова: діагностика музичних здібностей, рівень музичної підготовки, музично-педагогічна освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені проблемі вхідної діагностики рівня музичних здібностей та загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Відмічено, що на даному етапі відсутні об'єктивний та стандартизований інструментарій для вимірювання музичних здібностей дорослих Зазначено, що більшість існуючих діагностичних методик спрямовані на вивчення музичних здібностей у дітей. В процесі вирішення проблеми до уваги взято дослідження іноземних науковців. Запропоновано комплекс завдань для визначення рівня музичних здібностей, який ґрунтується на перцептивній чутливості до темпу, тону, тембру, ритму, висоти звуку та мелодії
Опис: Жога Р. А. Специфіка вхідної діагностики загальної музичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Р. А. Жога // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доповідей наук-пед. працівників, науковців та аспірантів LVI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 15-19 трав. 2023 р.) / Укр. інж.-пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2023. – С. 17–19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3867
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.