Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудукало, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T10:16:06Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T10:16:06Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3864 | - |
dc.description | Дудукало О. М. Вплив занять бадмінтоном на фізичну підготовленість дітей 10 – 11 років : кваліфікаційна робота зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» / Олександр Миколайович Дудукало; наук. керівник М. Є. Шестерова. – Харків, 2023 | en_US |
dc.description.abstract | На сучасному етапі суспільного розвитку загальнонаціональною проблемою стало погіршення стану здоров'я населення, особливо шкільної молоді. В Державній стратегії здорової рухової активності в Україні на період до 2025 року, затвердженої Указом Президента України від 9 лютого 2016 року № 42/2016 «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова країна» одним з актуальних завдань є модернізація системи фізичного виховання в підготовці кадрів, яка повинна органічно поєднуватися з іншими елементами здорового способу життя та належним рівнем рухової активності. Для розв’язання цих проблем необхідно шукати нові цілісні формати та методи організації навчальних занять з метою реалізації інноваційної моделі спортивно-орієнтованого фізичного виховання школярів. Сучасні соціально-економічні умови життя висувають високі вимоги до рівня фізичного розвитку, працездатності та функціонального стану організму, зокрема учнівської молоді. Особливу значущість набувають питання підбору засобів та методів фізичного виховання, які спрямовані на здобуття максимального оздоровчого ефекту під час занять фізичною культурою. Традиційні засоби фізкультурно-спортивної роботи зі школярами не достатньо відповідають сучасним вимогам і потребують заміни на більш ефективні. Ефективність навчання визначається не тільки кількістю засвоєних знань, але й ставленням учнів до навчальної діяльності, їх внутрішньою позицією. Вчені зазначають, що вже з початкової школи дві третини дітей виходять з порушенням постави, у 80% учнів 5–6 класу виявляється розлад нервової системи, у кожної третьої дитини до 14-ти років виникає одна з хронічних патологій. Таке погіршення стану здоров’я пов’язано із суттєвим зменшенням рухової активності школярів протягом дня, як обов’язкової, так і добровільної – у вільний час у вигляді організованих або самостійних занять. Бадмінтон – спортивна гра, що являє, на відміну від великого й настільного тенісу, чисту гру з льоту. В бадмінтон можна грати всюди, він доступний людям будь-якого віку. Разом з тим, слід відзначити, що багато людей знайомі з бадмінтоном, який застосовується як весела розвага в умовах відпочинку на природі. Справжній ж бадмінтон настільки динамічний, що може сприяти втраті декількох кілограмів за якихось годину-півтори, а від самого спортсмена при цьому потрібне поєднання багатьох фізичних якостей: витривалості, швидкості, спритності, гнучкості, точності реакції, а також спеціальних спортивно-технічних навиків – високої техніки ударів та тактичної підготовки. Завдяки цьому бадмінтон є одним із засобів оздоровлення й розвитку психофізичних здібностей молодого покаління. На наш погляд, впровадження модуля «Бадмінтон» в зміст уроків фізичної культури сприятиме підвищенню уваги до них та рухової активності учнів. Мета – дослідити вплив бадмінтону на показники фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку. Завдання дослідження: 1. Вивчити проблему впливу бадмінтону на рухову підготовленість дітей різного віку. 2. Визначити показники рівню фізичної підготовленості школярів середніх класів на початку дослідження. 3. Дослідити динаміку фізичної підготовленості школярів 10–11 років під впливом модуля «Бадмінтон». Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання школярів 10 – 11 років. Предмет дослідження – показники фізичної підготовленості учнів 10-11 років. Для досягнення мети і вирішення завдань дослідження використані наступні методи: аналіз та узагальнення літературних джерел з проблеми дослідження, порівняння, систематизація, класифікація, узагальнення, анкетування, педагогічне спостереження, тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати на початку дослідження свідчать про достатній рівень фізичної підготовленості школярів 5-их класів. Під впливом вправ з бадмінтону достовірно змінилися показники всіх фізичних якостей, що досліджувалися (р≤0,001). Таким чином, впровадження модуля «Бадмінтон» в уроки фізичної культури учнів середніх класів, вважається доцільним і необхідним для покращення рівня їх фізичної підготовленості. | en_US |
dc.subject | учні середніх класів, бадмінтон, фізична підготовленість | en_US |
dc.title | Вплив занять бадмінтоном на фізичну підготовленість дітей 10 – 11 років | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дудукало.docx | 17.93 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.