Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3857
Назва: Сучасні підходи до навчання фразеології на заняттях з англійської мови у старшій і вищій школі
Автори: Панченко, Віолетта
Ключові слова: англійська мова, фразеологічна одиниця, семантизація, комунікативна компетенція, здобувач освіти
the English language, phraseological unit, semanticization, communicative competence, student
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У роботі наголошено на важливості вивчення фразеологічних одиниць англійської мови з метою розвитку комунікативної компетентності здобувачів освіти. Увагу закцентовано на принципах відбору фразеологічних одиниць, способах їх семантизації та прийомах автоматизації вживання фразеологізмів в усному та писемному мовленні. The work emphasizes the importance of studying phraseological units of the English language in order to develop the communicative competence of students. Attention is focused on the principles of selecting phraseological units, methods of their semanticization and methods of automating the use of phraseological units in oral and written speech.
Опис: Панченко В. В. Сучасні підходи до навчання фразеології на заняттях з англійської мови у старшій і вищій школі / В. В. Панченко // Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 18 травня 2023 року). – Запоріжжя : БДПУ, 2023. – С. 71–74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3857
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+Тези 2 (1).pdf266.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.