Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖога, Руслан-
dc.date.accessioned2024-04-08T08:10:11Z-
dc.date.available2024-04-08T08:10:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3856-
dc.descriptionЖога Р. А. Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва / Р. А. Жога // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ : Гельветика, 2023. – Вип. 93. – С. 48–53.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу різних визначень суті та змісту понять моделювання, педагогічне моделювання, виокремлено найбільш значущі підходи до їхнього трактування. В результаті вивчення наукової літератури обґрунтовано висновок, що модель освітнього середовища закладу вищої освіти є штучно створеним знаковим образом об’єкта, що відтворює взаємозв’язки між його підсистемами та має зворотні зв’язки для коригування мети. Узагальнено основні вимоги до проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти. Акцентовано на недостатності теоретико-методологічних знань щодо моделювання освітніх середовищ у музично-педагогічних закладах вищої освіти. Встановлено, що існує суперечність між рівнем вивченості моделювання структури освітнього середовища взагалі та недостатнім рівнем його вивченості у професійній підготовці вчителів музичного мистецтва зокрема. У статті відмічено, що модель освітнього середовища також є педагогічною системою, що відтворює реальну систему професійної підготовки майбутніх фахівців. Встановлено, що основними характеристиками створюваної моделі є її цілісність, цілеспрямованість, нейтральність, абстрагування від сторонніх деталей і параметрів. Запропоновано модель персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва та представлено її у вигляді трьох блоків: методологічно-цільового, змістовно-діяльнісного та діагностично-коригувального. Вказано припущення, що результатом проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва без початкової музичної підготовки є формування фахової компетентності вказаної категорії здобувачів.en_US
dc.subjectпедагогічне моделювання, проєктування, проєктування персонального освітнього середовища, професійна підготовка вчителів музичного мистецтва без початкової музичної освітиen_US
dc.subjectpedagogical modeling, design, design of personal educational environment, professional training of music teachers without primary music education.en_US
dc.titleМодель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтваen_US
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.