Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖога, Руслан-
dc.date.accessioned2024-04-04T11:45:25Z-
dc.date.available2024-04-04T11:45:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3851-
dc.descriptionЖога Р. А. Персоналізоване освітнє середовище як інноваційний напрям розвитку сучасної освіти / Р. А. Жога // Інноваційна педагогіка, 2021. – № 36. – С. 165–171en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему персоналізації навчання в умовах освітнього середовища. Логіку дослідження побудовано через осмислення таких понять, як середовище, освітнє середовище, персоналізація з точки зору психології, ІТ-технології, освіта. Проведено пошук способів їхнього дієвого поєднання. Наголошено на прагненні здобувачів вищої освіти до самовизначення цілей, технологій, змісту навчання, потребі опановувати знання в умовах, які повністю задовольняють студентські запити. Наведено історичні витоки та стислу характеристику сучасного стану розробленості проблеми освітнього середовища закладів вищої освіти. Основну увагу зосереджено на вивченні та аналізі ключових етапів формування середовищного підходу в освіті. Акцентовано зміни в поглядах науковців на це питання під впливом сучасних комп’ютерних технологій. Зазначено, що за допомогою інформаційно-комунікативних технологій (далі ІКТ) створюються умови для освітньої мобільності, ефективного досягнення дидактичних цілей та підтримки полікультурного розвитку особистості. Наголошено, що освітнє середовище є багатогранним поняттям, яке потребує постійного дослідження. На основі аналізу визначень науковців з’ясовано специфіку суті освітнього середовища на сучасному етапі. Розглянуто наукові аспекти персоналізації освіти як освітнього тренду, проаналізовано його трактування сучасними науковцями та виділено основні характеристики. Висвітлено поняття «персоналізація» з точки зору різних галузей діяльності людини; з’ясовано основні його властивості: «процес», «адаптація», «пристосування», «процес збирання інформації», «форми взаємодії». Наголошено на ролі поняття «персоналізація» в освіті як на одному з принципів навчання та виховання. Розглянуто та вивчено специфіку вживання цього поняття в галузі ІТ-технологій. Підкреслено, що потреба індивіда в персоналізації стає важливою передумовою його розвитку як особистості, чия унікальність позитивно сприймається суспільством. Запропоновано авторське бачення поняття «персоналізоване освітнє середовище».en_US
dc.subjectсередовище, освітнє середовище, персоналізація, персоналізоване освітнє середовище, заклад вищої освіти, адаптаціяen_US
dc.subjectenvironment, academic environment, personalization, personalized academic environment, university, adaptation.en_US
dc.titleПерсоналізоване освітнє середовище як інноваційний напрям розвитку сучасної освітиen_US
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.