Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖога, Руслан-
dc.date.accessioned2024-04-04T11:38:50Z-
dc.date.available2024-04-04T11:38:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3850-
dc.descriptionЖога Р. А. Ролі викладача в персоналізованому навчанні / Р. А. Жога // Scientific Journal Virtu, 2021. – № 50. – P. 82–85.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто ролі викладача в контексті персоналізованого навчання. Представлено та проаналізовано такі поняття, як «тьютор», «ментор», «едвайзер», які відображають сучасні тенденції в педагогіці, характер діяльності викладача та мають персоналізовану спрямованість. Проведено порівняльний аналіз цих понять щодо їх призначення, галузі застосування, організаційних моментів, результативності, індивідуального впливу на здобувача освіти. Означено переваги аналізованих понять щодо організації та спрямування персоналізованого освітнього процесу здобувачів вищої освіти.en_US
dc.subjectроль, персоналізація, тьютор, ментор, едвайзер, персоналізоване навчанняen_US
dc.subjectrole, personalization, tutor, mentor, advisor, personalized instructingen_US
dc.titleРолі викладача в персоналізованому навчанніen_US
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.