Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3850
Назва: Ролі викладача в персоналізованому навчанні
Автори: Жога, Руслан
Ключові слова: роль, персоналізація, тьютор, ментор, едвайзер, персоналізоване навчання
role, personalization, tutor, mentor, advisor, personalized instructing
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ролі викладача в контексті персоналізованого навчання. Представлено та проаналізовано такі поняття, як «тьютор», «ментор», «едвайзер», які відображають сучасні тенденції в педагогіці, характер діяльності викладача та мають персоналізовану спрямованість. Проведено порівняльний аналіз цих понять щодо їх призначення, галузі застосування, організаційних моментів, результативності, індивідуального впливу на здобувача освіти. Означено переваги аналізованих понять щодо організації та спрямування персоналізованого освітнього процесу здобувачів вищої освіти.
Опис: Жога Р. А. Ролі викладача в персоналізованому навчанні / Р. А. Жога // Scientific Journal Virtu, 2021. – № 50. – P. 82–85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3850
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ролі викладача в персоналізованому навчанні_Жога Р.А..pdf552.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.