Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3813
Title: | Застосування проектних технологій у старшій школі на уроках інформатики |
Authors: | Овсянникова, Анна |
Keywords: | проєктні технології, уроки інформатики, старша школа, самостійна робота, програмування, цифрові технології, групова робота project technologies, computer science lessons, high school, independent work, programming, digital technologies, group work |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Магістерська робота присвячена дослідженню застосування проєктних технологій у навчальному процесі старшої школи на уроках інформатики. У дослідженні розглядаються підходи до впровадження проєктної діяльності, яка сприяє розвитку критичного мислення, творчих здібностей та практичних навичок програмування й використання інформаційних технологій учнями. Проаналізовано переваги проєктних технологій для інтеграції теоретичних знань і практичної діяльності, що допомагає учням глибше засвоювати навчальний матеріал, розвивати самостійність та командну роботу. У роботі визначено етапи реалізації навчальних проєктів, від постановки завдань до аналізу результатів, зокрема підготовка учнів до проєктної діяльності, вибір тематики, організація співпраці та оцінювання результатів. Особливу увагу приділено ролі вчителя як фасилітатора та керівника проєктів, а також значенню цифрових інструментів та ресурсів, які полегшують реалізацію проєктної діяльності. Описано методи інтеграції проєктних технологій у навчальні програми інформатики, зокрема створення програмних продуктів, розробка вебдодатків та вирішення задач з автоматизації. The master's thesis is devoted to the study of the application of project technologies in the educational process of the senior school in computer science lessons. The study examines approaches to the implementation of project activities that contribute to the development of critical thinking, creative abilities and practical skills of programming and the use of information technologies by students. The advantages of project technologies for the integration of theoretical knowledge and practical activities are analyzed, which helps students to learn the educational material more deeply, to develop independence and teamwork. The work defines the stages of implementation of educational projects, from the setting of tasks to the analysis of results, in particular, the preparation of students for project activities, the choice of topics, the organization of cooperation and the evaluation of results. Special attention is paid to the role of the teacher as a facilitator and project manager, as well as the importance of digital tools and resources that facilitate the implementation of project activities. The methods of integrating project technologies into computer science curricula are described, in particular, the creation of software products, the development of web applications, and the solution of automation tasks. |
Description: | Овсянникова А. С. Застосування проектних технологій у старшій школі на уроках інформатики : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності 014 : Середня освіта (Інформатика) / Анна Овсянникова; наук. керівник Ірина Щербак. – Харків, 2023. – 81 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3813 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Овсянникова А.С..docx | 16.03 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.