Стан дослідження проблеми формування емоційно-етичної компетентності майбутніх учителів інформатики в теорії та практиці педагогічної науки
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано наукові джерела та дослідження, що підкреслюють актуальність формування емоційно-етичної компетентності майбутніх вчителів інформатики. Окреслено теоретичні та методичні засади, а також аспекти професійної підготовки, що сприяють розвитку цієї компетентності. Розглянуто основні дефініції понять «етична компетентність», «емоційна компетентність», їхні відмінності та складові.
The article analyzes scientific sources and studies that emphasize the relevance of the formation of emotional and ethical competence of future computer science teachers. The theoretical and methodical foundations, as well as aspects of professional training that contribute to the development of this competence, are outlined. The main definitions of the concepts "ethical competence", "emotional competence", their differences and components are considered.
Опис
Лєдок М. В. Стан дослідження проблеми формування емоційно-етичної компетентності майбутніх учителів інформатики в теорії та практиці педагогічної науки / М. В. Лєдок // Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 2024. – № 82. – С. 124–129
Ключові слова
компетентність, моральне виховання, емоційна компетентність, етична компетентність, формування етичної компетентності, емоційно-етична компетентність, майбутні вчителі інформатики, competence, moral education, emotional competence, ethical competence, formation of ethical competence, emotional-ethical competence, future teachers of computer science
