Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRybalko, Andrii-
dc.contributor.authorKochetkova, Iryna-
dc.contributor.authorKin, Olena-
dc.contributor.authorLiulchak, Svitlana-
dc.contributor.authorKhmil, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-10-17T11:00:31Z-
dc.date.available2024-10-17T11:00:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3795-
dc.descriptionDistance learning 2023: Trends, challenges, problems / A. Rybalko, I. Kochetkova, O. Kin, S. Liulchak, N. Khmil // Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara, 2023. – V. 27.en_US
dc.description.abstractThis article provides a comprehensive analysis of the latest research in distance education, addressing crucial elements of trends, challenges, and issues associated with remote teaching. It emphasizes the role and relevance of contemporary technologies in enhancing the quality of distant learning. The methodology employed involves the analysis of scientific research. Based on the literature review, technological innovations aimed at improving the learning process are examined. Furthermore, the importance of dynamic interaction between teachers and students in the virtual context is highlighted. The conclusions emphasize the need for future research to enhance distance education and the learning process continuously. The analysis in this article offers profound insights into contemporary challenges and prospects regarding advancing distance educationen_US
dc.subjectсучасна освіта, цифрова освіта, засоби дистанційного навчання, професійне навчання, освіта вищаen_US
dc.subjectmodern education. Digital education. Distance learning tools. Professional training. Higher educationen_US
dc.titleDistance learning 2023: Trends, challenges, problemsen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rybalko A., Kochetkova I., Kin O., Liulchak S., Khmil N._Стаття_3.pdf634.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.