Актуальність вивчення інструментів NOCODE ТА BPMN 2.0 на уроках інформатики в класах інформаційно-технологічного профілю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У публікації обґрунтовується актуальність вивчення інструментів NOCODE ТА BPMN 2.0 на уроках інформатики в старшій школі в класах інформаційно-технологічного профілю The publication justifies the relevance of studying NOCODE AND BPMN 2.0 tools in high school computer science classes in information technology classes

Опис

Синєок Г. А. Актуальність вивчення інструментів NOCODE ТА BPMN 2.0 на уроках інформатики в класах інформаційно-технологічного профілю / Г. А. Синєок, Н. А. Хміль // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). – Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. – С. 277–278.

Ключові слова

NOCODE, BPMN 2.0, урок інформатики, старша школа, інформаційно-технологічний профіль, NOCODE, BPMN 2.0, computer science lesson, high school, information technology profile

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в