Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінов’єва, Марина-
dc.date.accessioned2024-10-16T11:26:28Z-
dc.date.available2024-10-16T11:26:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3753-
dc.descriptionЗінов’єва М. С. Методика навчання вибіркового модуля «Комп'ютерні технології опрацювання звукової інформації» в шкільному курсі інформатики : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності 014 : Середня освіта (Інформатика) / Марина Зінов’єва; наук. керівник Наталія Хміль. – Харків, 2023. – 151 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота складається з двох розділів. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти технологій опрацювання звукової інформації в освітньому процесі старшої школи. Розкрито суть поняття «звукова інформація». Проаналізовано особливості використання аудіотехнологій в навчальних предметах шкільної програми та визначено важливість навчання технологій опрацювання звукової інформації на уроках інформатики. У другому розділі розроблено та експериментально перевірено застосування компонентів методичної системи навчання (зміст, методи, форми та засоби навчання) комп'ютерних технологій опрацювання звукової інформації на уроках інформатики у старшій школі. Виявлено позитивний вплив застосування методичних рекомендацій щодо викладання вибіркового модуля «Комп'ютерні технології опрацювання звукової інформації» шкільного предмета Інформатика для учнів 10-11 класів (рівень стандарту). The master's thesis consists of two sections. The first chapter considers the theoretical aspects of technologies for sound information processing in the educational process of high school. The essence of the concept of «sound information» is revealed. The features of the use of audio technologies in the educational subjects of the school curriculum are analyzed, and the importance of teaching technologies for processing sound information in computer science lessons is determined. In the second chapter, the application of the components of the methodical system for teaching (content, methods, forms, and means of learning) computer technologies for sound information processing in computer science classes in high school was developed and experimentally verified. The positive influence of the application of methodological recommendations to teaching the selective module «Computer technologies for sound information processing» of the school subject Informatics for students of grades 10-11 (standard level) was revealed.en_US
dc.subjectзвукова інформація, аудіотехнології, комп’ютерні технології опрацювання звукової інформації, складові методичної системи, цілі, зміст, методи, засоби та форми навчанняen_US
dc.subjectsound information, audio technologies, computer technologies for sound information processing, components of the methodical system, goals, content, methods, means, and forms of educationen_US
dc.titleМетодика навчання вибіркового модуля «Комп'ютерні технології опрацювання звукової інформації» в шкільному курсі інформатикиen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зінов'єва М.С..docx17.34 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.