Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3741
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, Віолетта Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бахмат, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T14:29:15Z | - |
dc.date.available | 2024-01-29T14:29:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3741 | - |
dc.description | Панченко В. В. Опитування як ефективна форма контролю у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої педагогічної освіти України наприкінці ХХ ст. // В. В. Панченко, Л. В. Бахмат // Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. ( м. Львів, 25–26 лютого 2022 р. ). Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2022. – С. 38-41 | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто переваги на недоліки опитування як форми контролю у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов на основі аналізу реального досвіду викладачів закладів вищої педагогічної освіти України The publication is devoted to considering the advantages and disadvantages of the interview as a form of control in the process of foreign language training of future foreign languages teachers based on the analysis of the real experience of teachers of Ukrainian higher pedagogical education institutions. | en_US |
dc.subject | контроль, педагогічна освіта, майбутні вчителі іноземних мов | en_US |
dc.subject | control, pedagogical education, future foreign language teachers | en_US |
dc.title | Опитування як ефективна форма контролю у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої педагогічної освіти України наприкінці ХХ ст. | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tez 2 ОПИТУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА КОНТРОЛЮ.pdf | 529.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.