Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3725
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Репко, Інна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Одарченко, Вероніка Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T11:29:12Z | - |
dc.date.available | 2024-01-24T11:29:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3725 | - |
dc.description | Репко І. П. Психолого-педагогічні механізми формування пізнавальної самостійності студентів / І. П. Репко, В. І. Одарченко // Соціокультурні та психолого-педагогічні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти : Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. ( м. Харків, 23 травня 2023 р.) – Харків : ХГПА, 2023. – С. 335-338. – [Електронне видання]. | en_US |
dc.description.abstract | Сформованість пізнавальної самостійності визначається вченими як необхідна умова професійного становлення майбутнього фахівця та забезпечує його подальше кар’єрне зростання. Проблема формування пізнавальної самостійності суб’єктів освітнього процесу поступово перейшла у площину формування ключових компетентностей і у такий спосіб залишилась актуальною. Мета дослідження – розглянути один із внутрішніх чинників формування пізнавальної самостійності студентів: наявність розвиненої внутрішньої мотивації до постійного поновлення загальноосвітніх і професійних компетентностей. The formation of cognitive independence is determined by scientists as a necessary condition for the professional development of a future specialist and ensures his further career growth. The problem of the formation of cognitive independence of the subjects of the educational process gradually moved into the field of formation of key competencies and thus remained relevant. The purpose of the study is to consider one of the internal factors in the formation of students' cognitive independence: the presence of a developed internal motivation for the constant renewal of general educational and professional competencies. | en_US |
dc.subject | пізнавальна самостійність, мотивація, студенти, особистість | en_US |
dc.subject | cognitive independence, motivation, students, personality | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні механізми формування пізнавальної самостійності студентів | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Repko_tz_1.pdf | 701.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.