Використання української народної пісні у процесі фахової підготовки як складової саморозвитку майбутніх вчителів
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У вищій школі здобувачі освіти мають навчитися орієнтуватися не тільки у сучасному культурному просторі, а й активно залучатися до популяризації українського народного мистецтва, фольклору, етносу і таким чином прагнути до саморозвитку. На думку авторів, проблемою у підготовці майбутніх вчителів є зорієнтованість молоді головним чином на зразки масової молодіжної музики низької художньої якості та недостатній рівень знання української народної пісні.
Мета роботи: використання української народної пісні у процесі фахової підготовки як складової саморозвитку майбутніх вчителів.
In higher education, students must learn to navigate not only in the modern cultural space, but also actively participate in the popularization of Ukrainian folk art, folklore, ethnos and thus strive for self-development. According to the authors, the problem in the training of future teachers is the orientation of young people mainly to samples of mass youth music of low artistic quality and an insufficient level of knowledge of Ukrainian folk songs.
Опис
Катречко А. С. Використання української народної пісні у процесі фахової підготовки як складової саморозвитку майбутніх вчителів / А. С. Катречко, І. П. Репко // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : VI Міжнар. наук.- практ. конф. ( м. Мукачево, 27-28 жовтня 2022 р. ). – Мукачево : Вид-во МДУ, 2022. – С. 281-283
Ключові слова
українська народна пісня, саморозвиток, майбутні вчителі, народне мистецтво, культура, ukrainian folk song, self development, future teachers, folk art, culture
