Навчально-пізнавальна компетентність як складова саморозвитку студентів педагогічних ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкрито поняття навчально-пізнавальної компетентності як складової саморозвитку студентів педагогічних закладів вищої освіти. Наголошено на широкому впровадженні у педагогічну практику компетентісного підходу у визначення цілей освітнього процесу та його результатів, формуванні навчально-пізнавальної компетентності майбутніх педагогів як невід’ємної складової саморозвитку. Окреслено стратегію підготовки фахівців, здатних до безперервного особистісного, Проаналізовано сутності таких понять, як «конкуренція», «конкурентоспроможність», «конкурентоспроможність особистості. професійного і соціального зростання, сутність якої полягає у вільному розвитку особистості та здатності до саморозвитку, творчої праці, конкурентоспроможності на ринку праці.The article reveals the concept of educational and cognitive competence as a component of self-development of students of pedagogical institutions of higher education. Emphasis is placed on the widespread introduction into pedagogical practice of a competency-based approach to determining the goals of the educational process and its results, the formation of educational and cognitive competence of future teachers as an integral part of self-development. The strategy of training specialists capable of continuous personal, professional and social growth, the essence of which is the free development of personality and ability to self-development, creative work, and competitiveness in the labor market is revealed.

Опис

Катречко А. С. Навчально-пізнавальна компетентність як складова саморозвитку студентів педагогічних ЗВО / А. С. Катречко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : зб. наук. праць. – Луганськ, 2021. – Вип. № 8 (346) частина ІІ. – С. 58-66

Ключові слова

навчально-пізнавальна компетентність, студент, саморозвиток, освітній процес, educational and cognitive competence, student, self-development, educational process

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в