Розвиток дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів біології
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розв‘язанню проблеми формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів біології може сприяти дидактично цілеспрямована організація дослідницького навчання за фахом, забезпечуючи самостійну навчально-дослідницьку діяльність майбутніх біологів, що дозволяє реалізувати компетентнісний підхід.
Упровадження навчально-дослідної діяльності в процес викладання дисциплін природничого циклу сприяє набуттю майбутніми фахівцями навичок наукової роботи, дослідницьких умінь, розвитку дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів біології та інших фахових компетентностей.
Головним для реалізації дослідницької діяльності майбутніх фахівців під час навчання і забезпечення високого рівня їх дослідницьких навичок і вмінь, фахових компетентностей є вдосконалення методології викладання, яка відповідає завданням формування біолога-дослідника з науковим типом мислення, здатного створити наукове середовище, в якому відбувається реальне розв'язання дослідницьких проблем; надання студентам ініціативи у створенні індивідуальної освітньої траєкторії, яка розглядається як персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача та спрямована на розвиток дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів біології.
Опис
Упатова І. П. Розвиток дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів біології / І. П. Упатова // Соціокультурні та психолого-педагогічні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 23 травня 2023 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової; Комун. закл. «Харківська гуманітар.-пед. акад.» Харків. обл. ради. – Харків : ХГПА, 2023. – С. 419-423
Ключові слова
дослідницьке навчання, компетентнісний підхід, навички наукової роботи, природничі дисципліни, науковий тип мислення, індивідуальна освітня траєкторія, research study, competence approach, scientific work skills, natural sciences, scientific type of thinking, individual educational trajectory
