Індивідуальна освітня траєкторія як персональний шлях розвитку майбутнього біолога
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проблема підготовки сучасного фахівця в закладі вищої освіти, за умов створення освітнього середовища в якому відбувається організація і реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання здобувачів вищої освіти України, є актуальною, оскільки такий підхід до вищої освіти зорієнтований на європейський вимір, де визначальними є готовність здобувачів вищої освіти до самостійної роботи, самовдосконалення й саморозвитку впродовж життя, й продуктивного впровадження фахових компетентностей у професійній діяльності.
Підготовка сучасних фахівців у закладах вищої освіти є особистісно орієнтованою на здобувача і забезпечує індивідуалізацію процесу навчання, його адаптацію до реальних власних потреб особистості, тому необхідністю стає реалізації студентоцентрованої освіти, яка вимагає формування індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента
Методологічною основою дослідження є комплекс теоретичних методів : аналіз, синтез, обґрунтування, порівняння та узагальнення, систематизації отриманих результатів.
Дослідженням доведено, що індивідуальна освітня траєкторія дає здобувачу вищої освіти можливість реалізувати свої індивідуальні потреби, опанувати необхідні для майбутньої професійної діяльності компетентності, які забезпечать йому конкурентоспроможність на ринку праці.
Таким чином, реалізація індивідуальної освітньої траєкторії спрямована на задоволення різнобічних професійних інтересів відповідно до розвитку розумових сил, сприяє формуванню навичок самостійної навчальної праці, а головне, професійному самовдосконаленню майбутнього бакалавра біології.
Опис
Упатова І. П. Індивідуальна освітня траєкторія як персональний шлях розвитку майбутнього біолога / І. П. Упатова // Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Запоріжжя, 20-21 квітня 2023 р.) / Бердянський держ. пед.ун-т. – Запоріжжя, 2023. – С. 240-242
Ключові слова
індивідуальна освітня траєкторія, студентоцентрована освіта, фахові компетентності, професійне самовдосконалення, individual educational trajectory, student-centered education, professional competences, professional self-improvement
