Формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У науково-оглядовій статті проаналізовано особливості формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери. Схарактеризовано наукові джерела для визначення сутності та змісту понять «соціальний інтелект» та «емоційний інтелект». Прослідковано зв’язок між емоційним та соціальним інтелектами. Визначено емоційний інтелект майбутніх фахівців соціальної сфери як важливу складову формування їх психологічної культури та становлення професійного розвитку, становлення міжособистісних професійних відносин та розвитку соціальної свідомості тощо. Авторка дійшла висновку, що емоційний інтелект поєднує в собі контроль над емоціями, що базується на інтелектуальних здібностях особистості, здатність використовувати емоції для активізації мислення людини, можливість розуміти і визначати причини вияву як власних емоцій, так і інших людей. З’ясовано, що майбутні фахівці мають чітко усвідомлювати вплив емоційної сфери на усі сфери життєдіяльності, а емоційні переживання сприймати як важливі цінності.
Опис
Харківська А. А. Формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери. / А. А. Харківська // Науковий журнал Хортицької національної академії. – Запоріжжя, 2021. – Вип. 2(5). – С. 177-187
Ключові слова
інтелект, соціальний інтелект, емоційний інтелект, фахівці соціальної сфери, емоційний інтелект майбутніх фахівців соціальної сфери, intelligence, social intelligence, emotional intelligence, social specialists, emotional intelligence of future social specialists
