Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3589
Назва: | Розвиток соціальної компетентності дітей з розладами аутистичного спектру |
Автори: | Волкова, Катерина Гладун, Тетяна Рассказова, Ольга |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, заклади загальної середньої освіти, інклюзивне освітнє середовище, діти молодшого шкільного віку з аутизмом, соціально-педагогічні умови розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом, програма розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом, діагностичний інструментарій inclusive education, general secondary educational institutions, inclusive educational environment, primary school children with autism, socio-pedagogical conditions for the development of social competence of primary school children with autism, program of development of social competence of children of primary school age with autism, diagnostic tools |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику розглянуто проблему розвитку соціальної компетентності дітей з аутизмом в умовах інклюзивної освіти; розкрито сутність, складники та особливості розвитку соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом; з’ясовано сучасний стан розвитку соціальної компетентності цієї категорії дітей в інклюзивному освітньому середовищі ЗЗСО. Схарактеризовані особливості розвитку соціальної компетентності дитини з аутизмом, зумовлені соціальною ситуацією розвитку, що складається із сукупності психовікових та соціально-педагогічних чинників, які визначають систему відносин між дитиною в межах певного вікового періоду й соціальною дійсністю (шкільне й сімейне мікросередовище). Практичний посібник адресовано здобувачам вищої освіти гуманітарно-педагогічних спеціальностей, а також працівникам психологічної служби закладу середньої освіти, зокрема: соціальним педагогам, психологам, асистентам вчителя, фахівцям у сфері спеціальної, інтегрованої, інклюзивної освіти, соціальної та соціально-педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами; вчителям, методистам шкіл, батькам, волонтерам, представникам громадських організацій |
Опис: | Розвиток соціальної компетентності дітей з розладами аутистичного спектру: практ. посібник для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня гуманітарно-педагогічних спеціальностей / уклад. : К. С. Волкова, Т. О. Гладун, О. І. Рассказова; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків : ФОП…, 2020. – 71 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3589 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні праці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Posib.pdf | 2.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.