Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРижанова, Алла-
dc.contributor.authorПечериця, Наталія-
dc.date.accessioned2023-12-12T12:12:24Z-
dc.date.available2023-12-12T12:12:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3567-
dc.descriptionРижанова А. О. Особливості соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в середовищі ЗВО / А. О. Рижанова, Н. М. Печериця // Психолого-педагогічні та соціальні аспекти вдосконалення якості освіти : Всеукраїнська науково-практична конференція, (Харків, 22 листоп. 2018 р.) / Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2018. – С. 275–278en_US
dc.description.abstractУ публікації розкрито особливості соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в середовищі ЗВО, що заключаються в єдності внутрішнього соціально-виховного та зовнішнього середовищ і самокорекційному потенціалі студентів через їх волонтерську діяльність, студентське самоврядування, проходження практики в різних соціальних інститутах (територіальних центрах для людей похилого віку, клубах для пенсіонерів, будинках пристарілих тощо) та використанні форм і методів роботи, спрямованих на соціальну взаємодію студентської молоді з людьми похилого віку й створенні позитивного образу цих людей у ЗМК.en_US
dc.subjectейджизм, студентська молодь, середовище ЗВО, соціально-педагогічна корекціяen_US
dc.subjectageism, young students, environment at higher education institution, social and pedagogical correctionen_US
dc.titleОсобливості соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в середовищі ЗВОen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu-4.pdf1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.