Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3554
Title: | Ефективність моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти |
Authors: | Печериця, Наталія |
Keywords: | студентська молодь, ейджизм, соціально-педагогічна корекція, соціально-педагогічна корекція ейджизму студентської молоді, програма соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти student youth, ageism, socio-pedagogical correction, socio-pedagogical correction of student youth ageism, program of socio-pedagogical correction of student youth ageism in the educational and cultural environment of higher education institution |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | У статті наведено аналіз результатів дослідно-експериментальної діяльності з упровадження моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти. Актуальність даної публікації зумовлена необхідністю пошуку нових засобів соціального виховання студентської молоді з метою зменшення рівня їх ейджизму. Метою є висвітлення результатів та аналіз ефективності моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму в студентів. Методами дослідження є проектування для розробки соціально-педагогічної моделі, спостереження, методи опитування, аналіз документації, математичної статистики для обробки експериментальних даних, кількісного та якісного аналізу емпіричного матеріалу й інтерпретації отриманих результатів. |
Description: | Печериця Н. М. Ефективність моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти / Н. М. Печериця // Інноваційна педагогіка, 2019. – Вип. 15. – Т. 1. – С. 129–134 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3554 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattya-2.pdf | 446.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.